måndag 23 november 2015

Augustgalan!

Trevlig måndag på er! Ikväll är det dags för Augustgalan. När ni läser det här är jag förhoppningsvis i Stockholm och klarar dagen utan alltför många paniktankar. Men det borde gå fint, bara jag klarar mig på planet dit så har jag bra sällskap resten av tiden. En killkompis möter mig på flygplatsen och underhåller mig några timmar, sen ska jag ta en kaffe med Sagan om Sagorna och sen är det dags att se vilka som får Augustpriset i år!

Det är synd att inte alla kan vara där och se det, men ni som inte kan kommer kunna följa det på internet. Här i bloggen (om jag gjort allting rätt) ska det finnas en live-stream ni kan titta på. Så det är nästan som att ni är där!

Jag ska försöka ta lite foton med mobilen också, om jag kommer ihåg det bland alla intryck. Och sen kommer det så klart ett inlägg med alla tankar och känslor kring allting.
Men till dess, hoppa gärna in hit och följ kvällen här, lämna kommentarer med era tankar och åsikter! Galan börjar klockan 17.30.

Skulle det vara så att det inte fungerar på min blogg så ska det gå att se på Augustprisets sajt, klicka här!



2 kommentarer: