onsdag 8 oktober 2014

Önskelista Bokus höstrea

Det är ju väldigt svårt att missa eller försöka ignorera att det är lite höstrea här och där på internet nu. Här och där på ställen som säljer böcker till exempel.
Jag har inte beställt något, bara tittat omkring, än så länge i alla fall, jag funderar fortfarande...

Hittills är det Bokus rea som jag gillat mest...Här är några böcker jag är sugen på därifrån:


Även del 2 av den här finns och även den är jag sugen på. 



Det var ett tag sedan jag läste en hundbok nu, den här låter riktigt bra.



Den här låter riktigt intressant! 

4 kommentarer:

  1. Rothfuss böcker vill jag med ha, men jag tänkte mig att jag ska köpa serien på engelska om han nu någon gång kommer ut med den tredje och sista delen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte jag hade orkat mig igenom den på engelska :P

      Radera
  2. Sömngångerskan hade jag inte hört om före nu men den låter verkligen intressant ! Rothfuss måste jag nog också säga att jag gärna skulle läsa :)

    SvaraRadera