måndag 25 augusti 2014

Flytt-tankar från en boknörd

Jag bor ju hos min syster för tillfället och har gjort i ett år, det innebär att de flesta av mina saker har bott nere i hennes källarförråd. Så nu när jag fått lägenhet behöver jag rota fram ganska mycket grejer därifrån, så igår var jag ner och tittade runt lite, försökte få en överblick i vad jag har...Ungefär så här lät det i min skalle:

"Så....där har vi en låda med böcker...och där är det böcker...och där är det papperspåsar med böcker...MEN DÄR! Den där kartongen står det ju faktiskt kök på!...och i den var det böcker...hm..."

Det ska bli intressant att se hur mycket jag faktiskt får plats med i de bokhyllor som är inköpta! De måste bara sättas ihop först. Sakta men säkert går det framåt!


12 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det tror jag att jag kommer göra! :)

      Radera
  2. Det skulle vara intressant och få se resultatet efter att du fått upp hyllorna och böckerna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag absolut fixa! :D Jag ska väl också försöka räkna böckerna som jag har för mig att du frågat om nån gång ^^

      Radera
  3. Jag bävar lite för när jag ska flytta. Hur många kartonger med böcker kommer det inte att bli?

    Hoppas det blir bra i lägenheten :) Och jag second Chamilla Nightrain: det skulle vara kul att få se resultatet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh svaret är många många! :p Man får försöka att inte flytta ofta :D

      Radera
  4. Trevligt med böcker, men man kan ju behöva lite mer i ett hem ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah ja som tur är hittade jag lite annat också :p

      Radera
  5. lycka till med lägenheten.

    SvaraRadera