måndag 29 oktober 2012

Det går framåt!

Jag har ju sagt att jag ska försöka läsa bort lite böcker som står här hemma innan jag köper hem nya, och det går faktiskt framåt!
Igår kom jag på att jag nog fotade mina olästa böcker när vi precis hade flyttat till lägenheten, så jag gick tillbaka några månader i mina bilder och letade;


När vi flyttade hit såg det alltså ut så. Sedan kom det till fler böcker när min syster var här på besök så hela andra hyllan var också full, men det har jag ingen bild på tyvärr.

Jag tog i alla fall en ny bild igår;


Det går ju åt rätt håll!

4 kommentarer:

  1. Jag borde verkligen också börja "läsa av" lite.. Men biblioteksböcker går alltid först och av någon underlig anledning finns det alltid sådana hemma.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det brukar vara så här också vissa gånger ;) Den där boken som ligger ner är till exempel en bibblobok! Och jag håller på att läsa två stycken från bibblo ;)

      Radera
  2. Oj vad du varit duktig, mina bokhyllor med olästa blir bara fullare och fullare :/ och nu väntar jag hem nya böcker. Om jag slutar hitta böcker jag verkligen vill läsa kanske jag lyckas plöja lite fler hyllvärmare! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mest beror nog duktigheten på att jag försöker få sambon att sluta titta på udda på mig när det kommer hem mer böcker ;)

      Radera