lördag 13 augusti 2011

Oj oj jag har att göra...

Jag är för tillfället uppe hos min mor i Kiruna. Hon har i några år prenumererat på Margit Sandemo böcker och genom den klubben fått en hel del andra böcker också. Så nu har jag att göra medan jag är här! Flera Sandemo böcker, flera andra böcker, en del av mina egna böcker som jag tog med hit också...Kommer få sitta och läsa som en galning för att hinna någonstans :).


Men hittills har det mest blivit att umgås med familjen och promenera. Jag och min äldsta syster var ute på en härlig kvällspromenad idag. Så nu är vovven trött och nöjd. Och i morgon, om vädret håller i sig blir det en ännu längre tur. Sen kommer jag nog vara så trött på kvällen att läsa är allt jag orkar! :)


1 kommentar:

  1. Skönt med lite miljöombyte och massa böcker att läsa. ^^

    SvaraRadera