söndag 1 maj 2011

Benrangel

Nu har jag hunnit läsa ut Benrangel av Stephen King, men min medbrottsling i bokcirkeln, Niklas Botten, har inte haft lika mycket tid till läsningen så för att inte förstöra något för henne så lägger jag inte upp något om vad jag tycker om boken ännu :).

När den nu är slut så ska jag börja läsa Bokcirkeln av Elizabeth Noble, jag tror inte jag hinner läsa ut den också innan Niklas Botten är redo att börja på vår nästa bok men då får jag hela enkelt läsa två vid sidan av varandra :).

Hm, tror jag vill ta en liten tur till "min" butik i Karlstad när jag får pengar nästa gång. Där brukar jag alltid hitta några böcker jag vill ha för 5 eller 10 kronor styck ^^. Mycket böcker kan det bli för lite pengar, och det klagar jag aldrig på! Man kan inte ha för mycket böcker :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar